NSHK spesialutstilling

SE JV-12 Snøfrost Isende Rim

 lørdag 25. mai var gikk Norsk Siberian Husky Klubb sin spesialutstilling av stabelen. Jeg er medlem av Avls-, Bruks- og Utstillingskommitéen og jobber mest med utstillinger i denne kommitéen. Den største jobben er arrangering av spesialutstillingen.

Vi hadde totalt 75 påmeldte til årets utstillinger. Noen ble ikke møtt, et par andre oppdrettergrupper kom til.  Alt i alt var det et godt antall mennsker og hunder som møtte opp. Alle kritikkene og resultatene kan dere lese her: 2013 spesialutstillingen, kritikker

Jeg var skriver på denne utstillingen, og stilte derfor ingen hunder selv.  Mitt oppdrett var representert ved Snøfrost Isende Rim som ble Exc og 3. beste junior tispe.

Mine var bare tilskuere denne gangen. Jeg fikk tatt bilder av alle hundene på utstillingen. Noen av bildene er tatt litt høyt (ovenfra og ned vinkling) og noen har jeg ikke truffet helt med fokusen. Men når man har 2-3 sekunder til rådighet pr hund, maksimalt. Så får resultatet bare duge for i år.
Om noen ønsker å få bildet/bildene av sin(e) hunder fjernet fra albumet så er det bare å si ifra.

Alle bildene kan sees her: Spesialen2013


Kommentarer