Gratulerer med dagen!


Dette må vel være en passende tittel idag. Mange jeg kjenner har bursdag idag. Min svoger, mitt yngste søskenbarn, megselv og ikke minst Freke.

Freke blir 1 år idag og både han og jeg er glad for at vi fikk snø i bursdagspresang av værgudene.
Dette er første gang Freke ser snø i noen mengde her hjemme siden han var en liten valp, og han var helt yr av glede. Mens Denali som virkelig vet hva snø er, ble helt gal av energi og glede når hun endelig kunne løpe villt rundt i snøen igjen!


Happy Birthday! 

This has to be a suitable title today. I know several who have their birthdays today. My brother inlaw, my youngest cousin, myself and not the least Freke.

Freke turns 1 year old today. Both him and me are really happy that we got snow as a birthday present from the weather. This is the first time Freke sees snow in any amount at home since he was a very young puppy. He enjoyed the white stuff a lot. While Denali knowing what snow really is went crazy with bursts of energy and pure joy when she finally could run like mad in the snow once more.










Siden man har bursdag må man selvsagt få en kake.
For min egen del har jeg hatt foreldrene på besøk, kost meg med kjempegod indrefilet, en god dessert og hjemmelagde pepperkaker. Min favoritt!

Since it's a birthday, a cake is a must.
As for me, I have had my parents for a visit and enjoyed a delicious tender loin, a nice dessert and home made gingerbread. My favourite!
Hundekaker /  the dog cakes

Alt borte?  / All gone?


Kommentarer