Krokodiller

Crocodiles

Ingen tvil om at gjengen har lært seg å spise fast føde

Valpene er nå ca 5 uker gamle. Norrønkullet ble 5 uker på lørdag og Fjellflorakullet blir 5 uker i morgen. De har nå blitt skikkelige valper. Det er ganske mye i aktivitet. Løper, undersøker, lekesloss og viser at de liker å tilbringe tid med oss mennesker. Personlighetene deres begynner å tre frem. De har alle fått noen spisse fine nåler til tenner, og nå skal alt smakes på og testes ut. De har entret "krokodillealderen".

Bildene er denne gang tatt med et kompaktkamera. Jeg måtte jo teste kameraet når jeg først har kjøpt meg et ekstrakamera for å ha et "lommekamera".  Jeg synes det gjorde en grei jobb, som forventet. Så jeg er fornøyd med det, men jeg kommer overhodet ikke til å legge speilrefleksen til side!



The puppies are now about 5 weeks old. The Norse litter was 5 weeks old on Saturday, and the Mountain Flora litter becomes 5 weeks old tomorrow. Now they are real puppies. They are quite active. Running, learning, play fighting and show that they like to spend time with humans. Their personallites are beginning to show. Their moths are now full of sharp pointy needles (teeth), and everything should be tested and tasted. They have entered the "crocodile age"

The photos are taken with a comact camera this time. I had to test my new extra camera, my "pocket camera", when I have bought one. I think it preformed as expected, so I'm happy with that, but there is no way I am putting away my SLR!



Såga

Kvasir

Molte

Mjøllnir

Lyng

Issoleie

Orca

Krekling

Garm

Oske

En liten video av valpene. De har vært ute en god stund før jeg begynte filmingen så de var enda mer aktive tidligere på kvelden.

A short video of the puppies. They have been outside for a good while before I started the filming, so they were a lot more active earlier in the evening.

Kommentarer